FAQ

 

Nasze kolory zawierają w sobie dużo pigmentu, dlatego często kryją już po pierwszej warstwie, pełne krycie uzyskujemy po nałożeniu 2 warstw, w przypadku kolorów półprzezroczystych informacja o tym znajduje się w ich opisie.

Tak, nasze produkty można utwardzać w obu typach lamp.

UV – 120s

LED – od 30s do 90s

Czas utwardzania produktu uzależniony jest od rodzaju i mocy zastosowanych lamp.

UV – 120s

LED – od 30s do 90s

Czas utwardzania produktu uzależniony jest od rodzaju i mocy zastosowanych lamp.

UV – 120s

LED – od 30s do 90s

Czas utwardzania produktu uzależniony jest od rodzaju i mocy zastosowanych lamp.

Nasze produkty są tworzone ze szczególną dbałością o zdrowie klientów, ale każdy produkt może uczulać. Osoby uczulone na konkretny składnik mogą doświadczyć reakcji alergicznej, chociaż jest to niezwykle rzadkie w przypadku naszych produktów.

Pojemność naszych produktów wynosi 6 ml, co wystarcza na około 10 zestawów.

Oczywiście po rozwinięciu żelu możemy nałożyć na niego kolor hybrydowy Yoshi Professional, ale nigdy nie robimy tego odwrotnie, produkt bazowy zawsze musi być najtwardszy.

Tak, skontaktuj się pod numerem +48 888 626 942.

Jeśli tak się stało, skontaktuj się z nami jak najszybciej pod numerem +48 888 626 942. Pamiętaj, że produkty zamówione do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia, więc jeśli zamówienie zostało złożone do tej godziny, istnieje prawdopodobieństwo, że przesyłka została już wysłana.

W tej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt pod numerem +48 888 626 942.

W chwili obecnej nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

Płatności za zamówienie można dokonać na rachunek SANTANDER o numerze 06 1090 2529 0000 0001 5189 3837.

Wpisując go w odpowiednie pole w koszyku.

Tak, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji. Zachęcamy jednak do tego, ponieważ osoby zarejestrowane będą czasami otrzymywać kupony rabatowe.

Tak, w tej sprawie należy się z nami skontaktować pod numerem telefonu +48 888 626 942.

Zapisy na szkolenie można dokonać dzwoniąc pod numer +48 888 626 942 lub pisząc na adres szkolenia@yoshi.com.pl

Tak, każde nasze szkolenie kończy się certyfikatem potwierdzającym nabyte umiejętności.

Liczba uczestników szkoleń grupowych nie przekracza 5 osób.

Możesz przynieść ze sobą notatnik i długopis, aby zapisać ważne elementy szkolenia.

Ustawowy okres wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jednak w Yoshi wydłużyliśmy ten czas do 30 dni.

W przypadku zwrotu, koszt odesłania towaru pokrywa kupujący.

Nie, zwroty przyjmujemy wyłącznie na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży. Paragon lub faktura są wysyłane wraz z przesyłką. Faktura jest dodatkowo wysyłana na adres e-mail podany podczas zakupu lub przypisany do konta zarejestrowanego na stronie.

Korzystając z formularza reklamacyjnego dostępnego na stronie internetowej.

W przypadku reklamacji koszt odesłania towaru pokrywa sprzedawca.

Tak, reklamację uwzględniamy tylko na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży.

Jeżeli mają Państwo pytania, na które nie znaleźli Państwo odpowiedzi, prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy pod adresem: info@yoshi.com.pl