FAQ

FAQ

Najczęściej zadawane pytania.

1. Czy każdy kolor hybrydowy kryje po dwóch warstwach?

Nasze kolory zawierają w sobie bardzo dużo pigmentu, z tego powodu często kryją już po pierwszej warstwie, pełne krycie uzyskują po 2 warstwach, w przypadku kolorów pół transparentnych jest o tym zawarta informacja w ich opisie.

2. Czy każdy produkt jest utwardzalny w lampie LED zarówno jak i w UV?

Tak, nasze produkty są utwardzalne w obydwu rodzajach lamp.

3. Jaki jest czas utwardzania kolorów?

UV – 120 s

LED – od 30s do 90s

Czas utwardzania produktu jest zależny od rodzaju oraz mocy używanych lamp.

4. Jaki jest czas utwardzania bazy?

UV – 120s

LED – od 30s do 60s

Czas utwardzania produktu jest zależny od rodzaju oraz mocy używanej lampy

5. Jaki jest czas utwardzania TOP NO WIPE?

UV – 120s

LED – od 30s do 90s

Czas utwardzania produktu jest zależny od rodzaju oraz mocy używanej lampy

6. Czy produkty Yoshi Professional mogą uczulić?

Nasze produkty są tworzone ze szczególną troską o zdrowie klientów, jednak każdy produkt może uczulić. U osób uczulonych na dany składnik może wystąpić reakcja alergiczna, choć w przypadku naszych produktów zdarza się to niezmiernie rzadko. 

7. Na ile stylizacji wystarcza produkt?

Nasze produkty są w pojemności 6ml, wystarczają na około 10 setów.

8. Czy produkty Yoshi Professional można nakładać na żel?

Oczywiście, po opracowaniu żelu możemy na niego aplikować kolor hybrydowy Yoshi Professional, jednak nigdy nie robimy tego odwrotnie, produkt bazowy zawsze musi być najtwardszy.

9. Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu +48 888 626 942.

10. Czy mogę zamienić zamówione produkty na inne?

W takiej sytuacji skontaktuj się jak najszybciej pod numerem telefonu +48 888 626 942. Pamiętaj, że produkty zamówione do godziny 12:00 wysyłamy tego samego dnia, więc jeżeli zamówienie zostało złożone do tej godziny, to istnieje możliwość, że przesyłka została już nadana.

11. Czy mogę zmienić adres dostawy po dokonaniu zamówienia?

W takiej sytuacji skontaktuj się jak najszybciej pod numerem telefonu +48 888 626 942.

12. Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Na ten moment nie posiadamy sklepu stacjonarnego.

13. Na jakie konto bankowe mogę dokonać płatności za zamówienie?

Płatności za zamówienie możesz dokonać na numer konta SANTANDER 06 1090 2529 0000 0001 5189 3837.

14. W jaki sposób mogę skorzystać z kodu rabatowego?

Wprowadzając go w odpowiednim polu w koszyku.

15. Czy mogę złożyć zamówienie bez rejestracji?

Tak, możesz złożyć zamówienie bez rejestracji, jednak zachęcamy do jej dokonania, ponieważ osoby zarejestrowane będą otrzymywały okazjonalne kupony rabatowe.

16. Czy mogę anulować złożone zamówienie?

Tak, należy w tej sprawie skontaktować się z nami pod numerem telefonu +48 888 626 942.

17. W jaki sposób mogę się zapisać na szkolenie?

Zapisu na szkolenie możesz dokonać pod numerem telefonu +48 888 626 942 bądź pisząc do nas email na adres szkolenia@yoshi.com.pl 

18. Czy szkolenie jest zakończone certyfikatem?

Tak, każde z naszych szkoleń jest zakończone certyfikatem potwierdzającym nabyte umiejętności.

19. Jaka jest ilość kursantów na szkoleniach grupowych?

Ilość kursantów na szkoleniach grupowych nie przekracza 5 osób.

20. Co muszę ze sobą zabrać na szkolenie?

Możesz ze sobą zabrać zeszyt i długopis, by móc zapisywać ważne elementy szkolenia.

21. W jakim czasie muszę zwrócić towar, by odzyskać przedpłacone pieniądze?

Termin ustawowy wynosi 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Jednak w Yoshi wydłużyliśmy ten czas do 30 dni.

22. Kto ponosi koszty związane z odesłaniem towaru?

W przypadku zwrotu, koszty odesłania towaru pokrywa kupujący.

23. Czy mogę odstąpić od zamówienia nie posiadając paragonu/faktury?

Nie, zwroty przyjmujemy tylko na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży. Paragon lub faktura są wysyłane wraz z przesyłką. Faktura dodatkowo jest wysyłana na adres mailowy podany podczas dokonywania zakupu lub przypisany do konta zarejestrowanego na stronie.

24. W jaki sposób mogę złożyć reklamację?

Za pomocą formularza reklamacyjnego, dostępnego na stronie internetowej.

25. Kto płaci za wysyłkę podczas reklamacji?

W przypadku reklamacji koszty odesłania towaru ponosi sprzedający.

26. Czy do złożenia reklamacji jest niezbędny paragon?

Tak, reklamację przyjmujemy tylko na podstawie wystawionego dokumentu sprzedaży.

Nie udało się znaleźć odpowiedzi?

W razie pytań, na które nie znaleźli państwo odpowiedzi prosimy o kontakt telefoniczny lub za pomocą e-maila pod adresem: info@yoshi.com.pl

Bestsellery!

29,90 

Ultra Bond 007 Base 10 ml UV Hybrid

1 opinia
Sold: 6771
Available: 547
19,90 

Lakier Hybrydowy UV Hybrid Yummy 6 ml – 407

2 opinie
Sold: 1183
Available: 386
19,90 

Lakier Hybrydowy UV Hybrid Miami Sunset 6 ml – 203

1 opinia
Sold: 1364
Available: 604

About us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur cing elit. Suspe ndisse suscipit sagittis leo sit met condimentum estibulum issim Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur cing elit.